مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 14 آبان 1400 ساعت 12:252021-11-05سياسي

آمریکا فقط در فیلم های هالیوودی و بازی های رایانه ای ابهت  دارد


آمریکا این روزها در بازی های رایانه ای و فیلم های هالیوودی ابهت خود را نمایش می دهد، اما در مواجهه با سربازان غیور نظام اسلامی نظامیانش به گریه می افتند.

- ایسنا/البرز نماینده ولی فقیه در البرز گفت: آمریکا این روزها در بازی های رایانه ای و فیلم های هالیوودی ابهت خود را نمایش می دهد، اما در مواجهه با سربازان غیور نظام اسلامی نظامیانش به گریه می افتند.

آیت الله سیدمحمدمهدی حسینی همدانی در نماز جمعه 14 آبان کرج گفت: از اقدام شجاعانه و واکنش صحیح نیروی دریایی سپاه پاسداران در مقابل با نفت دزدی آمریکا در دریای عمان تشکر می کنم؛ سپاه پاسداران با این اقدام حرامیان و دزدان آمریکایی را ناکام گذاشت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی ادامه داد: خدا دشمنان ما را از احمق ها قرار داده است؛ این اقدام شجاعانه سبب ایجاد انسجام وحدت و همدلی در بین مردم شد و به فضل پرودگار عالم روزگار ذلت و خواری استکبار و اذنابش نزدیک است.

آیت الله حسینی همدانی اظهار کرد: آمریکا دیگر قدرت و هیمنه ای در دنیا ندارد، آمریکا در سراسر دنیا تحقیر شده و چند سالی است که کارشناسان آنها این افول را قبول کرده اند؛ شکست سیاست های آمریکا در منطقه غرب آسیا نمونه ای از این افول است که با خروج ذلت بار آمریکا از افغانستان و عراق خود را نشان داد و این خروج نشانه دیگری از افول منطقه ای و از د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمریکا فقط در فیلم های هالیوودی و بازی های رایانه ای ابهت  دارد

آمریکا فقط در فیلم های هالیوودی و بازی های رایانه ای ابهت  دارد